Festa med mig Hugo Rosas, Nemo och Johannes

Den 24 Februari kommer Nemo jag och Hugo vara i Uppsala på Kalas.
Det är ett event för gymnasiet eftersom dom har sitt sportlov då.
Eftersom det är alkoholfritt så kommer jag behöva vara full en vecka innan för att klara detta.
Klicka här för att veta var man köper förköp, tider osv.
För sån skit orkar jag inte skriva ut för ska ha min 22:00 runk nu strax.

Och eftersom Hugo gillar sig själv så mycket så använder jag en bild på han till detta inlägg :)
Är han inte bara för fin den där Hugo :) ?


Kommentarer
Postat av: BG

"Den 24 Februari kommer Nemo jag och Hugo vara i Uppsala på Kalas."

OK, då vet vi....

"Kalas ligger förövrigt i Uppsala för er som inte vet"

Jahaaaa :-)

2011-02-15 @ 23:02:55
URL: http://tivolibg.blogg.se/
Postat av: emil

Så en dömd sexualbrottsling ska festa med minderåriga, jag ska se till att erat tllstånd dras in.

2011-02-16 @ 00:36:21
Postat av: Gustav

Emil din idiot, dom är inte under 15 din jävla nolla! Läs innan du börjar knappa på ditt billiga tangentbord!

2011-02-16 @ 11:35:58
Postat av: amanda

hatade du inte hugo? :$

2011-02-16 @ 14:41:01
URL: http://amandasvanborg.devote.se
Postat av: Gustav

Gustav din lilla bäver, man är minderårig så länge tills man fyller 18.



IDIOT!!

2011-02-16 @ 16:06:19
Postat av: Hm..

Idioten ovanför: hur vet du att dom inte är över arton då? Tror du verkligen att ettorna på gymnasiet är inbjudna till ett sådant event som detta? De flesta tvåor är arton år eller fyller det när som helst. Plus att det står att det är alkoholfritt, så åldern borde väl inte riktigt vara så himla viktigt. Jösses.

2011-02-16 @ 18:46:38
Postat av: Anonym

till er smarta ovanför; kalas är namnet på en klubb i uppsala. dvs dom har 18års gräns, minst. nu var det avklarat, bra fint hejdå!

2011-02-24 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback