Alla hjärtans dag

Kommer inte skriva nåt jävla kärlekskraffs nu om ni tror det, Tvärtom.
Tycker denna dag är helt sjukt då den enda som tjänar på det är butiker.
Då kan lika gärna jag komma på en dag som heter "Svettiga pubishår dagen"
Och sen sälja mina pubishår för 299kr styck.
Hela denna dag är ett billigt jävla affärstrick bara.
Så alla små kära människor ska bli grundlurade.
Så tycker istället att alla ska ge varann stryk idag.
Mycket mer underskattat att ge bort.
Och väldigt ovanlig present faktiskt, En rak höger lixom.

Så nu ska jag ge Jessica en present, Ska gå bort och ge henne och vänster krok :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart alla hjärtans dag är bra :O

2011-02-14 @ 13:46:55
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA vad negativ :D

2011-02-14 @ 13:49:32
Postat av: gabbi

word! äntligen någon som fattar att allahjärtansdag är bs!

2011-02-14 @ 15:09:59
URL: http://sjuktsjukagabbi.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför gillar du inte alla hjärtans dag?

2011-02-14 @ 16:46:19
Postat av: ella

Sötnos, med mig hade du fått en bra dag <3

2011-02-14 @ 16:49:19
Postat av: my

haha, fy f*n jocke.. :P

2011-02-14 @ 17:08:16
Postat av: crille(samma som du svara en fråga på tv.se i början av tylösand du satt i en trappa)

Hej jockiboi gillar din blogg mycket enda intressansta i sverige i mitt tycke. följt dig ända sen jag såg dig på bilddagboken när du inte ens var känd (alltså i början av tylösand snarare när det skulle börja visas på tv , om ja minns rätt) ahja i vilket fall så tycker jag det var idiotiskt och skriva att alla hjärtans dag är "sjukt" och bara butiker tjänar pengar osvosv. Men detta är en tradition världen om? alltid vart det och kommer alltid förbli det för alla kärlekspar.... Och säger du det samma om jul nyår och midsommar med då eller? det är samma sak det har ju ju också firat i alla år även en tradition som vi så fint kallar det.... Du måste vara uppvuxen utan att fira dessa joakim verkar det som synd om dig faktiskt som säger sånt .. Ska du slå din tjej i framtiden för det är alla hjärtans dag eller? herregud ... från rolig till fikus (lägg upp detta på din blogg så får vi se vad alla andra tycker men ofc så vågar du inte det.... för jag e bara som alla andra "fans" , simma lugnt/crille.

2011-02-14 @ 18:14:39
URL: http://nemo.myshowroom.se
Postat av: Cissi

Men heeey Crille....ta det lugnt, haha...det är ju sant va fan, Alla hjärtans dag är ett jävla jippo för att folk ska köpa en massa trams till varann....jag och min sambo som jag är förlovad med sket i hela grejen idag....och det betyder inte att det innebär att man tycker samma sak om jul och nyår osv....för det är en tradition som bara inträffar en gång per år....



grejen är ju att jag älskar min fästman lika mkt varje dag och jag behöver ingen speciell dag för att visa honom det...



och ta inte jocke alltför seriöst, klart som fan han inte slår kvinnor heller....tror du allvarligt det eller?



Det är ju hans humor han kör med för att visa vad han anser om den här jävla onödiga dagen och jag håller med honom fullt ut.



Keep on rockin Jocke.

2011-02-14 @ 21:16:36
URL: http://ceciliarosengren.blogspot.com
Postat av: BG

Ja, även om man inte har nåt pubishår så hänger ja på den idén.... SvettigaPubishårsDagen

2011-02-15 @ 09:46:38
URL: http://tivolibg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag fyller år på alla hjärtans dag så jag tycker att det är en fin dag. Men jag kan hålla med om att det har blivit mer hysteri över alla hjärtans dag jämfört med när jag var liten :-)

2011-02-16 @ 16:33:21
URL: http://jessicasplejs.se
Postat av: Emma

Håller med om att Alla hjärtans dag är en onödig, det som är faktum är att alla som säger så är egentligen ensam stackare eller såna som inte har mognat tillräckligt för att inse att kärlek är något vackert.

Ha en fortsatt trevlig dag.

2011-02-27 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback