Big Brothers eviga reklam

Jag jobbar dagligen med marknadsföring och Pr osv.
Och något jag reagerat på är Big Brothers reklam.
Nej jag stör mig inte pga av någon annan anledning, för har som sagt tackat nej till programet.
Reklamen är väldigt uppenbar och desperat och påträngande.
Den finns i alla busskurer i hela sverige.
Den går evigt om och om igen på tv så du kan hela utantill.

Men sen såg jag nåt i deras grupp som var lixom "Enough"
Att dom ville man skulle länka till deras sida och skriva någonting om Big brother.
För det fick man en länk till sin blogg?
WTF?

Snälla du som jobbar med reklamen för Big Brother.
Snälla maila mig på [email protected] och berätta....
VAD I HELVETE DU TÄNKER MED?
Har ni dåliga deltagare??
Borde ni ha efter alla nej ni fått från olika kända personer av alla slag.
Big brother enligt mig ska vara helt okända personer.
Annars kan man lika gärna göra Big Brother Celebrety som England hade.

Hur känner ni anående såhär uppenbar och desperat annonsering av något?
Blir ni mer peppade eller bara provovecerade som jag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, BB känns patetiskt

2011-02-15 @ 18:11:31
Postat av: BG

Big Brother suger brottarpung...

2011-02-15 @ 18:34:46
URL: http://tivolibg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det är sjukt irriterande med deras jävla mail hela tiden=/

2011-02-15 @ 18:56:19
Postat av: T

vadå, så gör väl aftonbladet också? de har ju sina "boggat om artikeln", eller har jag missuppfattat?

2011-02-15 @ 21:49:00
URL: http://frokenhoger.blogg.se/
Postat av: laila

Brottarpung ftw

2011-02-16 @ 02:07:57
Postat av: Devin

Dem ödslade bort min dyrbara tid på castingen!

2011-02-19 @ 00:27:58
URL: http://www.finest.se/devin
Postat av: pungbertil

Alltså detta är ingen nyhet och det är inte Big Brother som gör reklamen det är TV4.

Reklam för TV11 är va de vill ha Big Brother är deras drivande länk

2011-02-19 @ 00:33:14
Postat av: Kalle

Jocke, tagga ner.. att indirekt påstå att du skulle vara någon höjdare inom marknadsföring / pr.. haha. Du märker själv, kampanjen når ut till folket. Precis som dom vill. Tror detta inlägg mest handlar om att du kommer numera bli bortglömd av svenska folket, nya stjärnor. Din medverkan i "kungar av tylösand" är nu mera ett minne blott..

2011-02-19 @ 04:41:38
Postat av: papi

Att du skulle jobba med pr är ju det största skämtet i världshistorien! HAHAHAHA! Åh herre gud, ingen har väl förstört sitt varumärke mer än du, ja iofs det skulle vara din Tylösand-kollega som knullade barn, men du ligger på en stark andra plats. PAJAS!

2011-02-19 @ 10:47:00
Postat av: HAHAHA

Roligt att du snackar om desperation när du käkar din egna sperma och låtsas att du skiter ner dig för att få uppmärksamhet etc. Till och med gör en fakevideo när du får stryk. Du är så jävla löjlig

2011-03-09 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback