Helt sinnessjukt.

Först vill jag bara säga till er som sa min blogg aldrig kan bli stor igen, FUCK YOU!
Man ska alltid tro på sig själv och sätta upp stora mål, Vad vore livet annars?
Hatar människor som ska trycka ner folk hela tiden, That makes me sick.

Och nu till er andra som är värda att skrivas om.
Tack så JÄVLA MYCKET!
Kan inte tro det är sant att under första bloggdagen ha 17 000 unika besökare.
Och är tillbaka redan som 1 av Sveriges största bloggar.
Ska försöker ge tillbaka till er genom att göra bloggen galen och rolig att läsa!
Ska ge allt för er eftersom ni gör det för mig.
Kommentera gärna vad ni vill läsa om eller ge förslag :)

Nu sova, Det har jag förtjänat har fan jobbat hårt idag.
Okej kanske ett blogg inlägg till efter jag duschat, Men sen sova.
Eller ska runka först iofs, Har laddat ner nån sjuk asiatisk porr.
Får se om det är nåt att ha.

Where do you wanna go?
To the stars miss Lagergren



Kommentarer
Postat av: jocke

hej hej. Fan va skönt att ha dej tillbaka, du är som du är utan massa krusiduller. Tänk om alla kunde va så starka, stå på dej så tar vi en kaffe i V-stena snart. natt natt

2011-02-10 @ 00:12:00
Postat av: Anonym

Tack själv för du börjat blogga :)

2011-02-10 @ 00:47:15
Postat av: Anonym

NICE ;)

2011-02-10 @ 00:53:17
Postat av: adam

Du pratade i din förra blogg om skägg filmerna ni skulle göra. Blev dom av? kan du lägga upp dom? annars kanske du har liknande filmer som ni gjort på sista tiden!

2011-02-10 @ 07:44:09
Postat av: camilla

du är känd där av att folk läser din blogg och att ta ett avbrott är väll inte så illa lycka till igen nu joakim...

2011-02-10 @ 10:02:08
URL: http://fototantens.blogg.se/
Postat av: annsoh

Du är kändis juh! :D alla gillar dig! Välkommen tillbaka till blogg världen! :D

2011-02-10 @ 10:40:22
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Dennix

bara kul att du är tillbaka visst att jag blir av med mina läsare då jag försökte ta över efter ditt lilla uppehåll men gick inte så bra för mig :)

2011-02-10 @ 11:07:07
URL: http://dennix.bloggsida.se/
Postat av: Cissi

jag är så jävla glad att din blogg är tillbaka, du anar inte! Skit i alla haters där ute, dom är bara muppar hela högen som inte har nå bättre för sig...



det finns många som diggar dig Jocke, lev på det i stället!



Du är bäst, tack för att du bloggar igen....

2011-02-10 @ 11:23:17
URL: http://ceciliarosengren.blogspot.com
Postat av: Nisse

Blev riktigt glad när jag såg att du börjat blogga igen :D

Bra att du uppdaterar oftare än på den förra (Y)

2011-02-10 @ 15:05:10
Postat av: victoria

tror du är den skönaste snubben i sverige, sjukt glad att du börjat blogga igen! looove to u

2011-02-10 @ 16:38:54
Postat av: lina karlsson

Tusen tusen tack för att du har börjat blogga igen!

Nu kommer din blogg göra mina dagar iallafall :D

Vill att du lägger upp roliga videoklipp och skriver om crazy things, puss!

DU ÄR BÄST <3

2011-02-10 @ 17:11:08
Postat av: onlyerik

du bör skaffa reklam och kärna pengar ! tips



BLOGGERFY.COM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback