Mysig Söndag

Har idag varit ner på stan och fikat med Meral,Devin,Eddie,Lena och Jessica.
Vi fikade på ett ställe som hade dom vidrigaste chockladbollarna jag smakat.
Det smakade bajs blandat med kakao och för mycket smör.
Sen kostade en chockladboll mer än en bil typ på det stället vi fikade.
Sedan så gick vi och solade och slappade lite.

Sitter hos Jessica just nu, Hon gillade inte att precis snöt mig i kattens svans.
Hatar katter för övrigt, Men denna katt ger mig ständiga inviter sexuellt.
Vi får se om jag kommer ge någon respons under natten.

Jessica fick vara fotograf och inte vara med på bilden :)


Kommentarer
Postat av: Devin

Snodde bilden ;)

2011-02-13 @ 21:24:54
URL: http://www.finest.se/devin
Postat av: William Köhler

uppdatera mer förfan jockiboi!!! ja läser alla bloggar och denna är den bästa men du uppdaterar inte så mkt som dom andra!!!!

2011-02-14 @ 01:19:15
Postat av: Nikki

av en ren slump hamnar jag på din blogg och inser att du är ju han där tylösand-killen. shit vilken utseendeutveckling du gjort. du var ju han där störiga killen från programmet som såg ut som skräp. ursäkta men du såg ut som en tönt i ditt stylade hår och hårspännen. Men nu, jävlar vad snygg du blivit. Keep going boy. Hör av dig om du kommer till Helsingborg ;)

2011-02-17 @ 15:01:30
URL: http://nikkinixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback