Vill du vinna :) ?

Har en liten mjukstart på bloggen idag eftersom det är mycket jag vill ha ut :)
Och har har även massor att arbeta med idag.
Så tänkte vi börjar första bloggdagen med en rolig tävling.

Vad kan ni vinna?

En Hyttplats på nästa 100% PartyKryssning.
Ni som inte åkt och varit med kan bara frågar vänner som varit där hur galet kul det är.
Enligt mig som ändå har jobbat med fest och sånt kan säga det är bland det roligaste man kan göra.
Och inte nog med det ni vinner en OnePiece, Dock i storleken Medium.
För kändes som att Medium är den vanligaste storleken.
Men går ju använda säkert om man har Small eller Large :)

Vad behöver ni göra?

Gå med i min Facebook grupp och skriv ett inlägg med orden "KBK" (I loggen då alltså)
Gruppen hittar ni " HÄR

Vinnare kommer dras i samband med 100% Partys event i Karlstad den 4e Mars.
Min bror får stå modell för att visa hur dom ser ut.
Även fast han håller på att tappa håret så visar han att han duger för nåt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon ålders gräns ?

2011-02-09 @ 19:43:53
Postat av: Anonym

Har du någon tjej ?

2011-02-09 @ 19:44:11
Postat av: michaela johansson

Hur stor är chansen att du just lyckas dra mig då som skrev 3a och du ska dra namnet i mars? hah flera tusen hinner ju kommentera..

2011-02-09 @ 21:17:29
Postat av: Nelly.

Söt han va ;)

2011-02-09 @ 21:36:03
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Postat av: bambiu

jisses, vilken snyggsnygging din bror är. Om man vinner, får man med han på köpet?

2011-02-10 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback