NRJ imorgon

Klockan är 02:37 och jag borde sova för ska göra en intervju med NRJ imorgon kl 09:00.
Har fått flera sms om att jag måste vara vaken då så tror dom är oroliga jag ska försova mig.
Äsch Knappen och Hakim lugna sig lite.
Jag kan inte sova än måste ha min kvällsrunk, och har inte kommit i mood för den än.
Måste vara rätt stämmning och allting för det ska funka.
Det måste dom ha överseende för, Nattrunk går före allting.

Min Intervju kommer att sändas på fredag runt 07:30 skulle jag tro :)
Får se om Knappen och Hakim är snällare mot mig imorgon än sist :)
Får se om



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gött!

2011-03-10 @ 17:34:04
Postat av: Hanna

Gött!

2011-03-10 @ 17:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback