Jag är ett pervo!

Kollade genom lite mobilbilder förut.
Och har kommit till en hemsk slutsats, JAG ÄR ETT PERVO!
En gubbsjuk äckligt Pervo, Så alla som ska slå mig med en Hartass gör det .... Nu!
Hittade bilder där jag på planet hem från Argentina.
Där jag försökt smygfota unga katolska skolflickor på planet.
Och med unga menar jag nu inte att dom var barn eller nåt.
Jag tror dom misstänkte mig starkt faktiskt.
Eftersom jag gick på toaletten minst 15ggr bara för att få gå förbi dom och visa mitt praktfulla stånd.
Jo faktiskt så såg jag till den syndes extra mycket i byxan när jag gick förbi.
Så dom små guds älskande flickorna ser vad dom går miste om!
Tänkte säga att Jesus sagt till mig att dom skulle suga av mig, Men tror inte dom hade gått på det :(

SNUSKGUBBE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2011-02-09 @ 21:02:45
Postat av: Anonym

Skolflickor är ju nice, inget att skämmas för =)

2011-02-09 @ 21:10:44
Postat av: T

hahaha varför berättar du detta för folk?

2011-02-09 @ 21:29:27
URL: http://frokenhoger.blogg.se/
Postat av: Anonym

cp du är hahaha;P

2011-02-10 @ 00:14:59
Postat av: Jenny

Vill du ligga? jag är på!

2011-02-10 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback