100% Party Gymnasiefest "LINKÖPING"

Nu är vi på gång i Linköping som jag pratat om tidigare!
Just nu rör det ett event som är för Gymnasiet!
Men jag tycker alla som är 18+ med ska anmäla sig.
För blir detta bra kommer vi köra våra galna 18+ fester i Linköping också.
Ni som varit på våra kryssningar och annat förstår hur bra detta är.

Nu nästa kryssning har vi t.ex bokat Scooter.
Ett band som inte spelat i Sverige på 10 år och fyller arenor på 75 000 utomlands.
Även Italobrothers har vi på turné i Sverige på våra event i bland annat Karlstad,Västerås.

Så klicka "HÄR" och anmäl dig för 100% Party i Linköping

KBK, KÖR BARA KÖR // 100% Party med Crew!!

TILLLAGT: Söker tjejer i 15-18 års åldern som vill jobba med eventet i Linköping.
Med att sälja biljetter och promota evenemanget via Facebook osv.
Skicka Pm till min Facebook om ni vill jobba med detta.
Sök på "Joakim Jockiboi Berg" Så finner ni mig :)



Kommentarer
Postat av: Women On Top

KÅTHET, KNULL , KILLAR, KUKAR de ovanstående sakerna är våra ledord, vi gillar sex och vi gillar män. Två tjejer som skriver om sina sexhistorier. Följ även spelet med Mr.G! Womenontop

2011-03-23 @ 13:35:14
URL: http://womenontop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback